Ja nu äre så att jag ska bli volvoraggare:D

tjooo:D
jo jag ska bli volvo raggare nu kööör vii ska bra hitta en riktigt grym körare för jag får nt köra:P o så måste jag hitta en volovo som den kan köra men tror jag fixar till dt:D sen tar vi att festar hårt i sommar lr?:P mina fina ider allså dom är gryma:D btw någon som är bra att få en brud att sluta skrika o gasa ist då säg till jag kan fan nt gasa utan att skrika dt går fort:o en anndra ba ee du kör i 30.... tihihi jag älskar bilar tror ja:D höhö men idag har jag nt gjort så mkt stallet o så va grabbarna bus där kul att träffa dom små djuren igen:) o pollen va glad o pigg som vanlig:D sen har jag la bara varit hemma o chillat aa en fin dag juste syrran o jag tog en runda me bilen joo vi körde lagligt lovar:) höhö men vi använde blinkers:D
men tjaråå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0