varför??

skolan va la bra bara dt att vi hade 4och halv timme rast mellan våra två lekoner vi hade i dag fan va långtrågit dt blev men endå kulXD karpaccio ska klippas i mogon fan va bra hon har blivit så långhåring älskar ponnyn;)<33
ska la upp till stallet under tiden mamma och pappa hadlarXD fan va kul vi hade på går sen elinC:



DETA HALDLAR OM EN I MIN KLASS!!!
(ta inte åt er)
 
Jag hatar dig du pratar så jävla mkt skit om alla och om du äe hemma och gråtter barar för du inte har någon på din sida så ska du inte va så jävla dryg!!!! ingen i klassen gillar dig alla pratar om det du har gjort fattar du inte dt jag är så jävla tröt på dig och ditt liv är cp jag tänker inte va din vän mer du fattar ju inte att du kunde prata med mig du bara dissade när jag villde hjälpa dig så dra ut från mitt liv vill inte se dig mer fattar du inte dt???
hatar skit snack fattar du inte dt!!! så nu är dt slut mellan dig och mig! om du inte kommar på måndag så har du problem! jag älskade dig men du hatade mig så nu får du tillbacka den jävla skit du sakt om mig!!

men alla ni andra jag älskar er grymt mycket så kram o puss på er från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0