ETT ÅR NU!!

heej bloggen!!

ne nu ska jag snart till norrgården och vet i fan vad vi skulle göra där men jaja bätre en skolan tror jag men sen så ska vi äta och sen skulle vi kolla på något skit och jag har en jävla huvudvärk så jag vet inte vad jag ska göra men dt är bara att stå ut red karpaccio i går och hon var jätte fin men jävlit pigg men ja hon lungnade ner sig sen och i dag är dt ett år med dig karpaccio ska vara med henne hela kvällen hoppas jag för jag älskar den ponnysen!!


fan va jag minns första ögon bliken med dig karpaccio det var som en dröm men mer för du var där och jag var där och du vå så snäll och allt var så bra jag älskar dig karpaccio du kanse inte var den finaste då men nu är du dt var något mer än en ponny för mig ÄLSKAR DIG KARPACCIO<3333

några bilder på den finaste ponnysen<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0