KÄR!!

Hej bloggen!!

jag har hittat en assa fin stor häst på 174cm och unghäst och jag är kär i den den kunde hoppa ut från hagen men vem bryr sig vill provrida!!!

red karpaccio älsklingen i dag och hon var lite pigg och jag frös som fan -9.6 grader fan va kallt dt är och snöö bor jag värckligen i mjölby??<33 men dt är fint med snö men så jävla kallt måste dt väl inte va men jag vill att dt ska vara 4-5 desember nu för jag vill tävla mina änglar Karpaccio, doddi och stor hästen Wancie<33
länge sen man tävlade wancie för hon har ju varit skaddad i två år fan va tiden går fårt men jag älskar tiderna med er hästar för ni är så jävla grymma!<33

Jag älskar er så jävla mycket<33

KÄR I




och längtar till tävlingen med er!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0