full rulle

heej<3

I dag har dt varit full rulle hela dagen för först vid 8 så tog vi ut hästarna sen åkte vi till mantorp och hämmtade spån sedan lasta ut spånet och fixa stallet sen spåana upp boxarna sedan fixa stallplan och åka till tippen och slänga gammalt hö och spån och sedan hämmta havre och sedan till mantorp igen och hemmta mer spån och sedan hem igen och lasta av sedan städa mer på stallplan och sedan till tippen och slänga allt sedan hem och laga mat äta sedan köpa foder till hästarna sedan bada karpaccio och packa alla saker sedan kom mami till stallet efter att hon och papi hade handlat så åkte vi till wancie fixa henne sedan åka till ridhus och hoppa lite hon var jätte ducktig och busig men hon var nog över allt för dt vinglade och hon studdsade men jag älskar henne och hon hade jätte kul;P sedan hem kl 22 typ hehe ska nog sova snart men först ska jag pudsa stövlarna och ta fram alla tävlings saker och sedan duscha och kolla när vi ska åka och så och vi åkte ju till backa med saden till karpaccio för wancie hade ju hennes sadel men då när jag kom in i stallet så sover doddi så söt han var så jag smög in och smög ut;P och karpaccio blev jätte fin får la se hur hon ser ut i morgon då jag ska hoppa en L:C ska bli jätte kul och doddi och syrran ska med xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0