heej<3

heej

assa ont i huvudet har typ varit lite över allt i dag men först skolan så klart sen ner till körskolan med elin sedan glass på stan med elin sen så såg vi clownen med sin ila luktene vän;P sen gick vi runt lite och så sedan cyklade vi till stationen där jag satt och garvade ihjäl mig åt allt;P jusst dt vi hittade fan två tior på 2min haha assa garv på dt;P jaja sen så kom jag på att jag ska till lkp med skolan i morgon och mamma va i stallet så jag blev tvungen att ringa mamma om godis;P sen så chilla lite hemma just dt vi spelade tennis i tennishalen i dag isf idrot grymt kul;P Fan va kul vi hede Elin tack för dagen!<33 syrran red min ponny i dag och hinderstöden är hemma i delar men dt blir la att bygga ihop dt i helgen eller inan kanse men får se ;P

älskar ponnysen<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0