hej

i dag har jag färgat håret först och sen typ vid 13.oo så åkte vi till stallet först red jag karpaccio och hon var jätte pigg och busig sen städa stallet sadelkammaren är typ full av onödiga saker och man kommer typ inte in för den är så liten och träns hänger över allt;P men nu är dt jätte fin och sen så fixade vi hö och vatten och foder sen hem och chilla;P och så blire att bada min ponny i morgon ska ju tävla L:C på fredag hehe ja vet jag tävlar anars L:B L:A men dt ska bli kul att bara leka runt lite får la hoppas dt blir så iaf sen på måndag blire L:B L:A haha vill ha min nolla på L:A nu!! men vi har ju nollat på cr;P älskar min ponny för hon är bäst!<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0