ny badad

Hej<3

i dag blev dt stallet tidigt och fixa stallet rida doddi ihop med Malin,mamma,lina doddi var ju hur galen så jag vet inte vad dt var med honnomhan studdsade runt och skulle bara busa och springaXP sen till mormor och morfar och äta jätte god mat sen hem och byta om upp till stallet och bada en söt ponny som var lite sur ;P hon var la sur för att jag red doddi isf henne;P men sen hjälpte jag pappa och lina med vagnen den var typ uppruten;P men jaja sen packade jag sakerna tills i morgon;P hoppas jag har med mig allt;P karpaccio blev jätte fin vit och svart tvättede manen och svansen med etstra starkt shampo och dt funkar jätte bra:) blir L:B & L:A i morgon då;P mamma och pappa ska hämta hinderstöd på tisdag och mamma ska beställa bom hållare snart med;P och dt ska komma en och kolla hur mkt dt kommer kosta att göra snadbana nästa vecka hoppas att dt blir av att dom göra snadbana sen med jag vill att dom ska göra snadbana nu!! men jaja hinder blire iaf så glad!<333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0