tävling

heej<33

i dag blev dt upp till stallet lasta en jätte snäll ponny och vidare till tollstad:) gick banan och funderade lite sedan kollade jag på b-ponnysnarna sedan gick jag banan i gen;P sedan ta ut karpaccio och var jätte fin på fram ridningen och sedan inne på banan var hon så jävla fin äligt har alldrig varit så nöjd med henne men i om hoppningen blev dt inte helt som jag ville och vi hoppade över blommorna men vi petade ett i omhoppningen men hon var så jävla fin snacka om att rida inanför hindrena kan jag bara säga;P sen på L:A var hon stark så jag fick inte i hop galopen så hon hoppade inte så jätte bra;P med några pet så var vi i mål utan stopp så jag är nöjd med henne så jävla snäll hon är som hoppar fast hon kommer helt fel på en 110 hög trippelbar*stavning men älskar min bebis. sen hem och rida en slö ponny doddi sedan hem och nu grillar papi och mami<33 fatar inte hur man kan bry sig så mkt jag ståg fan brevid jag hörde att du undrade hur dt gick för mig och jag kan bara säga dt gick skit bra som varligt för mig! tycker iaf du kan fråga mig isf och dt är inga som har flyttat i från vårat stallen jo en men den hade bara sin häst där över natten va är problemet???

men assa nöjd över min ponny hon är så jävla ducktig och vet ni om jag inte hade petat ett hinder i omhoppningen i L:Bn så hade jag kommit tvåa;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0