hejsan!<3

hej<33

 i dag började dt med att åka till stallet och rida molle och lina red doddi och maxen fick följa med ut och han var som ett barn på jul:P<33 han var så glad haha och sadeln på ryggen<33 Molle var jätte snäll och pigg och busig<33 och sen red jag min underbara chicco:P red henne på fältet och hon var jätte fin i galopen och traven och allt gick jätte bra fasst i början så knäkte hon bara nacken och bet sig i bogen men sen fick´jag henne att gå i låg form och hon jobbad bra i genom hela ryggen och super fin älskar hennes galop när hon är så lungn och galop om byterna gick supper i dag är så glad över henne!!<3 och då har vi anmält henne och min till L:C och L:B i norrköping ska bli kul... haha hoppas på att vinna!! haha har ju bara två vinnster på henne men hoppas dt blir en blå gul på L:A någon gång!<3 sen åkte jag ner till jenni som var i stallet och hon fixade tills i morgon då hon ska rida p70 så hoppas dt går bra för henne<33 sen blev dt att ta in grabbarna tjejorna står ute på sommarbete!<33 fasst chicco tycker att hon ska sova ine men hon ska så dt snart i gen<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0