känns tomt utan halsbandet..-.-

tjja<33

jaha fredags kväll o jag har sjukt tråkigt o min älskade syrra är inte hemma som varnligt hur ska jag överleva utan henne???:o hehe<33 hon tycker tydligen att jag är en jobbig kåt syrra va fan... jag älskar bara min syrra <33333 men iaf dagen har varit helt okeej ändå fast har så sjukt tris hemma-.- i morron blire tävla i mantorp o KM:DD sen kl 19 äre typ ryttarfest;) inte mkt till fest då... men ändå:D inget att tagga till men jaja bätre än att sitta hemma;) jaha kl 8.30 står man på banan o hjälper till så får se alla som hoppar L:D o L:C är ju inte dt roligaste men jaja.. dt är fan mkt roligare o kolla på L:A o MSV ;) men iaf inte långt kvar till lucian får la se hur dt går ska försöka att inte bränna ner skolan o så:PPpppPPp funderar ärligt på att sova för börjar få ont i huvudet igen-.- hatar dt!! Men var är den mysiga snön då? vill ha snöööööööööö juuuu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0