10/2-11

heej sötnosar!!

i dag har jag varit i skolan och så slutade 13.20 gött sen hem och ta dt lungt sen åkte vi upp till stallet för karpaccio skulle få behandling och så<33 dt gick jätte bra hon var rak och så men några späningar men inte så farligt älskar dig gumman du är så jävla underbar<333




skitsnack = avis dt vet ni va. Hatar folk som snackar skit jag gör dt inte jag säger saker till folk eller håller tyst och bara tänker på dt!! jag är inte avis på någon men om jag skulle så bryr jag mig inte men nog om dt tycker bara att det är banslingt iaf när vuxna pratar skit om barn ila ila fasst är man avis så är man bara kul att veta är någon är avis på mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0