love u

heej<333

igår red jag ju lite på banan haha hon var rädd för allt och pigg som sattan men sen när vi kom till stallet var hon jätte trött och ville att jag skulle klia henne över hela kroppen sötnosen då<33

i dag har jag varit i skolan och bakade något bröd på hhk sen idrot '''' bara lite kul!!<33333 sen hade vi mat och sen var dt so prov gick bra tror jag<33 sen så hade vi lästimme blää trågit men sen slutade vi så snart upp till stallet när syrran kommer<333 hon ska träna i dag så jag får rida själv`men dt diggar karpaccio för då får hon nästa göra vad hon vill;P men hon är alltid snäll<333

och måste säga du är omogen!!!! du vet vem du är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0