!!!!!***''''=======hej=======''''***!!!!!

hhej sötnosar!!<33

igår va jag med jennipher i hennes stall och fixade och karpaccio fick ta dt lungt och vila;P sen så va vi hemma oss mig och dt var assa kul sovnade typ 2.00 och så gick vi upp vid 8.30 för jennipher skulle hem 10.30 sen när jennipher hade gått hem så åkte jag till stallet och fixade allt sen åkte vi till sissi lijas ridhus för vi skulle kolla på baxton och lisa:'* första rundan gick så där för dom travade på alla hinder så baxton tyckte inte dt va kul så han stanade på två hinder men hon startade om så gick hon nolla sen andra rundan så gick hon nolla med bra tempo och så var han ny klippt han va så söt;P sen åkte vi till stallet i gen och red karpaccio hon var ju hellt galen först var hon rädd för en bil så då skulle hon galopera förbi och sen så var hon lungn ett tag sen så hade hon jätte fin galop men då skulle jag låta henne gå lite fortare men då blev hon jätte pigg och tyckte att vi skulle springa hela tiden och liv rädd för allt haha älskar henne och sen när jag kom tillbaka till stallet så skulla jag ta upp ena bak benet och då sparkade hon mig :" och sen så var hon jätte gosig och så kom pappa och då skulle hon gosa med honom:P sen red jag doddi och han var jätte snäll men inte så pigg;" och snart ska jag fixa mig till galanXD sjuk kul kommer dt bli!!!<333 och i morgon ska jag rida i mjölbys ridhus med Evelina kommer bli kul<33

 bilden från i dag<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0