bästa:P

tjoo<33

i dag har jag varit i stallet och gick travslingan och chicco var jätte lung bara dt att dt var någon som galoperade som en galing när jag kom ditt så hon blev lite spänd men sen lungnade hon ner sig:) hon var jätte lung inte alls så där sur som hon var i går sötnosen älskar dig min darling och i morgon ska jag rida henne och på måndag lr söndag blire hopptränna högre så att hon får upp sprången lite jag har ju bara små skuttat nu på sistonde:P men dt ska bli kul att hoppa högre igen:) men iaf sen så fixade vi mollis som skulle tävla i heda:P sen kom mamma från jobbet och så åkte vi och jag var hästskötare till värdens sötaste stor liten häst:P men i LA:1 var han lite slö men hon fick 71% och vann och i LA:3 var han jätte jätte fin och framåt och värkligen stadig men domman tyckte inte om honom så hon fick bara 63% och fick 4e placen men han var jätte fin bara dt att doman tyckte han var för rak i in ridningen... lite lustigt tycker jag:P men söta molle är bäst iaf!<3 och den som vann såg ut som chicco fasst mkt störe och kraftigare:P men chicco är mkt mkt sötare!!! älskar min fina hopp ponny:P men saknar hoppträningarna för tord för hon hoppar mkt bätre då men jag ska fan klara av en månad till utan dom men va fan dt är inte många reg tävlingar i år blir fan sur för dt finns inga tävlingar för mig och chicco men dt har varit bra för anars hade hon inte kunat få sin spruta:P men taggad som fan tills vimmerby för då ska jag ha mina nollor på L:A fan bara jag rider som jag ska så ska dt funka föra L:A hade jag ju bara ett ner slag och den jävla bomen ramlade ner typ tre galopsårong efter!!<33 nej nu ska jag sova tror jag :P

Puss


Kommentarer
Postat av: Linn Strelin

Hej! Jag har några bilder på dig och din ponny från tävlingar :)

2011-08-14 @ 21:37:29
URL: http://ztreliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0