resultat från vimmerby!<3

första dagen:

kom ditt tidigt så vi åkte med henne till stallet och packade upp allt och chicco fick en jätte stor box:P med två fönster jätte bra så hon kunde röra sig:P sen gick jag och mamma igenon skogen och kollade banan och gick banan sen gick vi till stallet igen och sen så fixade vi henne och sen gick jag upp med henne och var på bra humör och jätte fin på fram hoppningen och lyssnade bra:) fasst hon studdsade mot hindrena och hoppade en meter inan hon skulle och hoppade 20cm högre:P fin ponny!<3 sen på banan va hon lung och jätte fin och vi gick 0 i grunden och i omhoppningen var hon jätte duktig men till trippelbaren blev dt en lång sväng för dt känndes som hon hade blivit lång i kroppen men dt gick bra!<3 och vi kom 6.a:P men alla va jätte snabba och jätte fina hästar så dt va kul!<3

Film:




sov typ 1 timme på natten va jätte trort och måde illa med dt gick över efter att jag hade varit i stallet då va jag pigg och gick upp till banan och kollade hindrena och lärde mig banan jätte snabbt sen kollade jag på första klassen och dt såg ut som en bra banan dom fick hoppa tyckte att banan jag skulle rida va bra:P men så var hon pigg och glad när vi gick upp med henne:) framridningen blev dt bara att hålla :P men jätte fin!<3 ine på banan va hon jätte fin men hon trode sista hindret va ett räke så hon taserade helt fel men hon var jätte fin anars:) så jätte nöjd med rundan för jag hade bra tempo och bra galop!<3

sen så gick vi ner med henne och gick upp och upptäkte att dt var 1-10 11-14 och tänkte dt kommer aldrig gå för dt va så många hinder man kan riva och hindrena va höga men ända inte :P men anars tyckte jag banan var jätte bra och sen när jag red fram henne va hon jätte fin och då menar jag dt så jag tänkte nu kanse dt kommer gå hon har ju varit så fin på då senaste tävlingarn!<333 och på banan va hon trött för dt va så blöt men fan va fin hon va fin men jag fick hålla ihop galopen och dt bara spörengnade så hon hade öronen typ bakåt hela tiden men hon la fram dom några gången och dt är bra för jag känne att hon var glad och pigg:) och vi fick första kval rundan klar man måste ju va 0+0 dom har ju ändrat!<3 supper fin men trött och sen va hon jätte nöjd med dig sälv och vet ni jag kom 3.a!!!! dt va länge sen man fick placering på L:A!! så jävla nöjd!!!

Film:



i dag:

L:B
hon var jätte fin på fram ridningen och sen så in på banan och hon var jätte fin!! bra tempo och bra galop hon var jätte fin! men i omhoppningen va hon jätte fin men så blev hon trött till sista hindret men hade dt varit en oxer hade hon klarat det och då hade jag kommit 2.a:P men skit samma dt var en jätte bra runda och tredje dagen och hon var jätte trött men tänkte fört inte hoppa L:A men hon hade mkt kraft kvar när jag gick ut ur banan så jag tänkte att jag gör mitt bästa så får vi sen hon var ju jätte duktig i går!<3 men i L:A va hon jätte fin oxarna var maxade och dt menar jag! dom var nästan 115:P men hon var jätte fin men sen blev dt för trångt för henne för hon tänkte fel för dom har varit jätte långa alla andra klasser men hon var super ducktig som hoppade dom oxarna och att hon klarade av att tävla hela helgen!!<33 jusst dt i går fick jag present kort så jag köpte ett bar JW byxor:P och så blev dt en JW grimma för chicco har gömmt sin i hagen:P hehe:P men så fick jag häst godis som dt var jordgubbs smak i :P vilken ponny jag har!!! Planerar nu träningen så att jag ska kuna starta msv B nästa år om vi fixar en till nolla med ska vi nog klara av hon rev ju bara ett hinder i dag!!<3333333333 puss på dig gumman!

Film:


bilder kommer i morgon:P älskar min söta ponny!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0