Tävling i dag med:P

tjoo<33

i dag har jag varit i rappestad och tävlat L:C och L:B och hon var jätte fin bara dt i L:C så gick vi nolla ända tills sista omhoppnings hindret då jag skulle rida inan för en oxer nä chicco hoppar oxen backefrån:P bus ponny:P men jätte nöjd anars:P sen blev dt lång väntat och chicco blev trött där ine men just dt vi hade ju glömt betforen till chicco och hon var ju assa sur bara för att inte hade fått betfor men som tur hade en som vi känner kvar så fick fick dt och så var dt ju lite havre i så dt var nog därför hon var mer galen än va hon brukar:P men sen på framridningen var hon jätte seg men ine på banan var hon jätte fin och vi dubbel nollade :P så nöjd min andra plasering på L:B i år:P har ju en reg dubbel nolla viken underbar ponny jag har som är så hopp glad men ändå så lung på hinder fan va jag älskar min ponny!!! hon är fan bäst!<33 i morgon ska hon börja sin sommarvila och äta gräs:P och jag ska skrubba hennes box sedan nästa vecka kommer hon hem igen:P min bebis måste ju rida i gång henne igen till tre dagars:P då blire ju L:B och L:A igen ska bli kul nu när hon känns så säker på banor och på tredagasen så åker vi ditt med henne på torsdagen för mamma jobbar på fedagen så jag kommer fixa allt själv på fredagen ska bli kul:P men mamma får kanse ledigt men ska bli jätte kul min ponny är ju så fin fick ju kommertaren fan va bra du rider haha jag har tränat för värdens bästa tränare ett stort tack till dig tord du är helt underbar som alltid skriger på mig vad jag ska göra du ska veta att jag hör dig skrika på banan när jag tävlar nu dt är så jävla bra för då rider jag bra och chicco hoppar runda fina språng och river inte:P men hon är ju jätte jobbig att rida för jag måste ju få ihop henne så att hon får tryck i sig men dt går ju bra när hon är pigg men när hon är lite seg så är dt jobbigt men hon har ju alltid lite extra kvar till banorna fan va jag älskar dig gumman:) det är våran 5.e plasering i L:B gött<33



Film!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0