Tävlings dag:)

tjoo<33

va ju nere på L: D L:C och lekete lite med Chicco hehe:P vilken busig ponny:P Jo men på framridningen så var hon helt galen till L: D och studdsade fram på sidan mot hindrena och hoppade assa sort över:P sen på bannan så lungade hon ner sig och var jätte fin men hon var lite fundersam över att hindrena va så låga:P sen fick hon stå i transporten och äta och dt gillade hon:P jusst dt ella och jag fick lotta om schabraket vi delade ju andraplasen och vann dt:P lite kul att vi som känner varandra fick samma poäng:P Men sen inan L:C så red jag lite i ridhuset sedan gick jag in på framhoppningen där chicco blåste upp sig och tyckte att hon var bäst och ägde värden hehe härlig ponny:P och samma sak här hon studdsade fram till hindrena och hoppade assa stort:P men sen på banan så var dt ju ingen dubbel nolla inan mig så red en säker nolla:P och vi kom 2a första gången jag går nolla i båda klasserna men dt var lite självklart att jag skulle göra dt:P dt är ju bara 80cm och 90cm dt går hon ju över:P men jätte nöjd över henne men i morgon då fan ska vi vinna:P blir nog brodar på så att vi kan rida sävare:P kände att dt släppte lite under fötterna så dt gick inte rida så snäva vägar men supper nöjd:P Jag har tur att hittade en underbar ponny:P älskar dig gumman du är så fin och du har alltid öronen framot och tycker att dt är kul att åka i väg och hem fan va jag älskar att ha lätt lastad häst:P kommer ihåg den gången vi skulle åka och mätta henne och hon ville inte åka och vi hållde på i 30min men dt har bara hänt en gång att hon inte ska gå in nu går hon alltid in på en gång fin ponny jag har!!<33

Film!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0