baha bara för att jag har en tigerad skäck;P

haha dt är så kul att va på tävlingar för alla kollar till på en när man rider fram baha karpaccio är ju så jävla fin i kroppen nu och hon var ny badad hihi så gullig hon är älskar min tigerad skäck<33 men i dag blire skola till 15.05 och sen vid 8 blire träning för tord ska bli kul att säga att vi kom runt L:An jag som var så rädda att samma ska skulle hända men dt gick ju jätte bra inligt mig iaf<33 men tar ju två pet häldre än två stopp morr men nu blire svedland cup ;P ska bli kul hoppas jag kommer till finalen och att jag ska tävla msv där finalen går men nu ska vi bara gå nolla på L:A men dt ska vi... men vi har ju nollat på clear round baha hon är ju så sjukt duktig hon som typ inte kunne vara på en sandbana ute när hon kom hem bara ridhus kunde hon va i XD älskar dig karpaccio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0