måndag

tjo påer

var först i skolan dt var som alla måndagar fasst dt var en författare där  sen hem och mammis var ledig så dt blev stallet lina va i solan till typ 8  så mammis red doddi och jag red sötnosen och när jag kom hem fick jag se att jag kom två utanför plasering snabbaste grund tid jag som trode att vi var långsammas och nu har jag duschat och kollat lite på TV fylljer ju näst nästa lördag jaaaa!! massa saker och hela familjen hela dagen i en bilas skoj va?? haha är ju van nu efter typ 3 gånger och sjuk blir man ibland men blir ju 15 haha börjar redan nu fundera på vad man ska köpa till en d-ponny som blir 9 den 1april hittar nog på något men skriv förslag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0