12.11-2011

hejsan:P

ligger här i soffan för i mitt rum har jag inte internet-.- har så sjukt tråkit utan mobil inga glada nyheter o inte får man träffa folk hur fan ska man då sluta messa så mkt som jag gör??:o ja om man inte är där vill man ju veta vad som händer!! men nu får man sova hela sitt jävla trista liv har fan inget att göra hemma o inte får jag gå utan för dörren:/ ne fy jag har så jävla ont i huvudet vrf har jag inga pengar??-.- aaa ne fy nu ska jag va lite glad:P tur så finns fb så att man kan sacka med någon iaf:) men fy va jag saknar er!!! o så äre prao nästa vecka med o tror ni att jag får träffa någon då ?? nej vrf skulle jag för min päron vill att jag sitter hemma o sjurar... konstigt att man surar när man har sjukt trågit? neeeej o praon får man ju iaf träffa jenni men ja sen blire stallet o va med pollen:PPPPPppppPPPp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0