fy fan va dum du är!!

tjooo<33

hatar när päronen inte tror på än.... va fan ring o prata med han själv då... -.- ne fy inte min dag idag inte-.- först så ramlar man med moppen... så att man har assa ont i knäna ´för lixom gasen hakade sig men inte tror päronen på dt ... dom bara du kan ju inte köra så fort va fan jag kör inte så jävla fort bara dt att gasen lixom hakade sig för jag startade ´den ju efter o då gick den på full gas på e gång... ne fy fan!! blir så sur på dom!!! men sen iaf så gick jag med moppen till elin så att hennes pappa kunde laga den lr typ göra rent den.. så sen åkte vi till mantorp o träffade oliver:) men sen när vi skulle åka i till mobben så startade inte moppen så vi åkte till pizzerian istället:P satt där o typ gjorde inget o sen åt vi typ sen hem till oliver o sen fick jag äntligen tag på mamma o sen pappa så att jag kunde komma hem i tid.. så jag gick till pappas syrra o fikade kaffe o bulle:) sen så åkte vi hem o hämmtade bussen o sen vidare o hämmta cp moppen-.- hatar den fan!! tänker fan inte köra på den mer.... men sen hem iaf o göra inget snart drar man till stallet o fixar:) just dt tävlade ju igårxD

hon var jätte fin o då menar jag dt!:D bara dt att dt blev lite fel till ett hinder i L:B+5 så 4 fel men annars var hon ju så jävla fin så va assa nöjd!! sen i L:A så tappade jag ridningen i två snäva svängar så två räken åkte ner men annars va hon ju så jävla fin så kännslan var så jävla underbar va så nöjd när jag kom ut fast jag hade 8fel men tror ni att mamma va nöjd nej fy hon tyckte att jag typ var dum i huvudet som hade ridigt så snävt o så men jag var så nöjd med henne så skit samma kännslan var där så felen spelar ingen roll då!!:DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0