fredag:D

tjoo<33

en jävla chill fredag hemma och har så jävla ont i huvudet så orkar inte hitta på något ;P Men skolan var helt okeej<33 tur att jag har er fina vänner<333 sen så åkte jag hem och blev sur på surran för hon ade ju fan inte åkt upp till stallet med moppen som hon sa att hon skulle göra:P men jag lungnade ner mig hehe... men sen åkte jag upp till stallet och red ut med syrran och doddi:P Chicco var pigg och glad:P och fixa stallet och så blev dt att mamma kom och vi åkte hem sedan fixade vi maten och nu sitter jag och lyrrar och familjen kollar på idol:P men jag är lite trött funderar ärligt på att bara ta och säga natti till folket och sovaxD just dt läste en fin bok igår men gud va besviken jag blev när boken var slut -.- dårligt slut känndes lite haftigt:P men bra va dt iaf men några saker va bara så fel tycker jag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0