grattis pappa!!<333

tjoo<33

nu är man så sjukt trött efter en sjukt fin natt med jenni!<33 mkt glada skratt och prata kan man ju säga att vi har gjortxD vi somnade typ 4 när jag slutade prata hehe..:P men vi kollade på en bra film vid namnet ''the island'' har sett den typ 3gånger innan men ändå lika bra!<33 sen kollade vi på en annan med:P sjukt kul garvade ju sönder:P men idag blire som sakt att duscha chicco i varmvatten och mkt shampo :P hörde att hon inte var ren hehe..:P men så blire att rida min fina stor häst älskar dig bebis<33 så blire att packa grejor till morgon dagen då dt blir skogslotten :D känns supper tänken på att jag tränade på 130 banor i måndags:P så sjukt fin ponny jag har!!<333men ska chilla framför dartor först:P

saknar vintern!! sjukt gammal bild men älskar ponnyn sååå mkt<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0