igår :P

hej <333

igår va dt så att jag inte orkade blogga då jag lästen jävlit bra bok men belv beslvigen på slutett men dt slutade iaf fint:P och inana dt så åkte rund med moppen gick kanske lite fort:P hehe.... åkte till stallet och red först Chicco och hon var helt underbar lite lunganre än varligt och dt var lite skönt så att bara kan chilla lite:P men som varligt ska hon dra iväg på raksträckan:* hahaha men sen åkte jag till max och red ut en svämg tms med mamma och max var ju så busig och hoppade över vattenbölarna så jag trode jag skulle flya av för jag trode han skulle stanna men isället så hoppade han assa högt över :P sen åkte jag med moppen :)) assa kul juxD ja kom nyss på att dt är fredag och dt gillas vad händer ikväll då man får la hoppas att något dyker upp:P men ska cykla och dt suger!!-.- bara för att syrran vill ha den efter skolan bara för att hon slutar tidigt-.- men jag får la klara mig utan :P

min finaste ponny dy är en helt underbar ponny!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0