inte min dag!-.-

tjoo<33

ne fy vilken hemsk dag!! dt började redan på morgonen då allt bra gick fel glömmde allt och åkte fram och tillbaka men när vi va i väg så var vi 40 min försenade-.- och underlaget var skit för chicco inte ett jävla bra språng för hon vågade inte sätta under sig så vi rev ett i l.b men dt var bra ändå tanken på undrlaget:P sen i l.an var hon så jävla fin på framhoppningen och sen på första hindret va jag tvungen att stanna henne anars hade hon fan brytit bena för vi kom så fel i galopen -.- så jag gjorde en ny anridning och då kom vi helt rätt men då va hon ju osäker så hon rev två hinder sen men sista sprången var så jävla fin så vara nöjd med dt och jag har ju en så snäll ponny så arg kan man ju inte bli men jag blev orolig för henne om hon har ont någonstan lr så men kollate ignom bakbenen men dt va inget så dt måste va dt att hon sladdade mkt med bak-.- men så är dt "/ men sen så hoppade jag med max idag och han var ju bara så busig efter hindrena bockade han som en galning och sjukt högt över men vi hoppade ju bara typ 50 cm men dt var ju första gången på riktigt<33 så något gick ju bra iaf
sen så när man kommer hem så färgar man håret och ögonbrynen sååå smart man är så blir dt nästan svart så körkortet blir ju assa fint... hehe jaja:P och nu ska man ta och sova och hoppas att morgon dagen blir bätre och att chicco tarförsig mer imorgon på träningen så att hon inte blev osäker för dt vill jag inte men gud va jag älskar ponnyn!!<333

du är helt underbar gumman<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0