Jönköoping :P

tjoo<33

jo så här är dt att vi var jävlit sena till tävlingen så vi fick flytta start tiden och jag hann bara se en innan mig så jag vad ska man säga :P grunden va hon så jävla fin i och i omhoppningen med men sista hindret kom vi för snävt på så hon släppte ner ena bakbenet så dt åkte ner men vi var snabbast alltid något:P men vi fick sista placerignen så något bra iaf<33 sen på l.a blev hon lite trött i huvudet så hon tänkte sig inte för men gud va fin hon var i trekombinationen och oxarna men några räken åkte ner men annars var hon jävlit fin så är nöjd med henne tanken på att dt var 16 ute av 30 starter men nästa helg blire ju vikolandet men vet inte om jag ska ändra till två L:B istället lr om vi kör på en L:A igen :P vi får se hur hon är imorgon då jag ska träna igen<33




sen blev dt hem och sedan red jag ut med åsa och mamma en mysig ridtur i skogen haha max var jävlit busig så dt av bara att hålla sig i och hoppas på att man skulle sitta kvar:P bus häst men jävlit lydig ändå puss på dig busunge<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0