mkt har man hunnit med idag:)

tjoo<33

nyss ätigt och bastat och så :) en sjukt fin ponny hade man med sig till träningen iaf<333 du gör mig stolt gumman!! dagen började iaf med skolan till 14.40 sen cyklade jag hem sedan blev dt till lkp blev en kaffe och bulle mumms!! sen så skrev man upp och klarade dt så nu har man moppekort!!<333 så skull sen på vägen hem så stanade pappa och jag hos pappas syrra och farmor var där mysigt:) men sotis bet mig -.- haha så stor han har blivit sötnosen som föddes under min säng:P sen så vidare hem och byta om sen blev dt att borsta av chicco lite snabbt sedan vidare till tord där vi tränade utomhus och gud chicco gjorde sitt bästa i markabeten och hoppningen bara ett pet då vi kom in fel i studsen:P annars så var hon ju så jävla fin hoppade bana på 120 och så fin kännede att hon kom över räddslan efter några språng på banan så kul att veta att dt inte var något med henne :) så nu får man hoppas att dt går bätre nästa tävling!<33 älskar dig karpaccio du är värd allt för mig!!<33

film:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0