ny klippt och glad ponny:P

tjoo<33

har ju varit i stallet och började med att rida max och han var lite pigg och lite sur men blev sen glad och var riktigt fin sen och puss på dig gubben <33 sen blev dt att klippa min fina ponny första gången jag klipper henne helt själv :D stolt över mig själv och henne:P hon var jätte snäll som varligt och dt gick jätte bra och så fin hon blev så hon kommer nog va jätte pigg i morgon dt gillas men hon får inte va för pigg för dt står hon på stället och galoperar och då är hon svår riden och stark så inte för pigg men lagom pigg vill jag ha henne :P men snart ska jag åka upp igen och packa och borsta henne för hon rullade sig när hon kom ut i hagen igen :P så fint men har ändå en bra kännsla i magen inför morgon dagen<3333

stort hjärta till dig älskling<3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0