oj glömt att jag har blogg...

hej<33
ja vad ska jag börja? jo men dt är bra med mig och min fina ponny och storhäst:) i skolan är vi ju bara tjejer och dt är ganska bra för man lär sig mer och snabbare;D men lite trist är dt ändå lite för tyst och trågit men snart äre lov och dt blir att fira idag:P och ska klä ut mig till bög haha fan va kul.. dt kommer bli;D tänker inte skriva så mkt bara lite om dagarna:P
jo men i måndags så kom tor till mjölby så snackade lite med honom sedan åkte jag vidare till stallet och fixade till chicco sen hem och chilla tisdag så kom tor till mig så dt blev chilla lite sen åkte jag till stallet och red min sjukt fina ponny pigg som ett bi och busig love u!!:P 0nsdag när jag kom hem från skolan var jag sjukt trött så jag somnade vakande av att syrran ringer och frågar efter mamma.. och klockan va 8:00 hur lyckas man sova i 4timmar bara så där... men igår så blev dt skolan helt okej och sedan hem och sedan när syrran kom hem så åkte vi till stallet och blev inget ridande för vi hade mkt att göra i stallet och sedan när vi kom hem så kollade vi på robinson as mysigt!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0