Tjo hoj!<33

heej på er <33

ja nu är dt ju kallt ute så dt blir att ta på sig mkt kläder men dt är lite mysigt ändå:P skulle klippt chicco i går men dt hann jag inte för jag va först med jenni och sen blev dt att rida lite markabete på chicco och hon var jätte fin lite pigg i galopen men efter 10 min så lungnade hon ner sig och gick supper fint!!<33 så i dag blire att klippa sötnosen hon är en supper snäll ponny att klippa så dt kommer inte ta så lång tid kanske 30min så är dt klart:D tycker hästarna blir finare när man klipper dom :P iaf dom hästarna som har samma färg:P men i dag så ska jag rida max mamma som hade släppt ut honom i dag sa att han var på bra humör dt gillas så att man kan sitta kvar på den där busen:P ja och så måste jag fixa till i morgon då dt blir jönköping och så har jag anmält chicco till lkp och mjölby känns så där att tävlings terminen är slut snart jag hade ju ett mål att ha två nollor på L:A lr gå upp till msv b men dt känns som vi har kommit i någon ont cirkel för jag späner mig när jag ska rida på tävling men hemma så kan jag ju hoppa banor på 130-135 och gud va fin hon är då jag måste hitta den där lungna och bra ridningen men får la lungna ner sig lite så dt blir att jag ska rida riktigt någa i morgon så dt får bli att bara rida för nolla och skita i placering men dt är så att vi kommer ur den här onda cirkeln ;) men dt ska bli kul att tävla inomhus igen :D

du är min älskade ponny och dt kommer du alltid va!!<3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0