torsdag :P

tjoo<33

jaha ja dagen började med en jävlit kall moppe sväng till skolan där hade vi dt bra:P sen så åkte jag hem och då var dt inte lika kallt:) sen så chillade jag hemma tills mamma kom hem för då blv dt stallet och först rida max och han var pigg och glad alltid kul när han busar lite och tar enorma språng över vattenbölarna:P sen red jag min pigg pigga ponny som var enormt glad och busig blev en sväng i skogen för båda busungarna idag :) sen hem och äta och duscha snart blire att sova i min mysiga säng :D ja i morgon är dt fredag och då blire att klippa min vitabjörn:P sen får hon vilodag på lördag och på söndag blire jönköping hoppas på att vi stannar en snabbis på charlise:P älskar affären :) såklart hoppas jag att dt går bra på tävlingen med :P hoppar som varligt l.b/l.a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0