Träning :P

tjoo<33

hann inte blogga igår då efter träningen så duschade jag och kollade på filmerna :P men jag kan bara säga att hon var sjukt fin igår och jävla vilka språng hon tar :D hon var lite trött från gårdagen men assa fin ändå och så blire L:A i vikbolandet ändå :D får va lite så där lagom noga:P vi tränade på ryktmen och balans i svängar och dt gick assa bra <33 får se om film kommer ;) jaha vilka tävla på lördag då??

och på morgonen så åkte vi tåget till norrköping och där kollade vi på något skit trågit kommer fan inte i håg vad hon sa och om vad:P men sen så blev man social haha snackade om vägen till ica strömen med säkert 100 människor :P men sen så hittade jag annas minni skolan:P kul att träffa dig <3

men nu måste jag snart åka till skolan och i dag ni ska vi bada med kläder på ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0