Underbara hästar!!

tjoo<33

trött är jag och ska snart ta och sova:P men idag blev dt chill sen vid typ 2 så åkte jag upp till stallet och först red jag max och han var jätte pigg och busig:) duktig häst!<33 sen red jag chicco blev att hoppa lite och gud man drömmer sig bort när man rider den där ponnyn fan!! hoppade typ en bana på 130 och gud vilka språng hon tar fy fan dt är bara att hålla sig fast och hoppas att man landar någon gång:P älskar ponnyn!! imorgon ska nog max få hoppa lite ! sen fixade jag ju stallet och sedan åkte jag hem och chillade förut så asg jag i sofan då jag kollade på en assa kul film hahaha!!! men nu lyssnar jag på musik och tar dt lungt:P

Puss på er hästar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0