två tävlings dagar

i lördags va jag me doddi o hoppade l.c han var jätte fin i grunden men sen blev han lite för ivrig o lutade sig mot mitt sladdade knä så fick nt ut han i svängen så dt blev jätte fel så han stannade men sen hoppade han bättre än någonsin. så jätte nöjd me honom:) o syrran vann sin start i fältävlan me molle grattis<3

idag åkte jag t vimmerby me chicco. hon var nt så på som jag trodde så bettet blev för skarpt så fick nt fram henne i handen så hon grävde ner sig i sista svängen och hade ingen kraft för att hoppa så jag lätt henne stanna och tog om dt o då va hon jätte fin över som hon oxå va hela bananan innan så va nöjd efter den riten ändå:) sen byte jag bett och hon gick jätte fint på l.a men kom snett på sista grund hindret så blev osäker o tog tbaka henne för sent så bom jäveln rullade sakta ner en sån jävla otur-.- men rundan va bästa för iår verkligen
men bara att tagga för nästa söndag drar vi iväg igen o hoppar l.b l.a<3

men min lilla prinsessa gillade att åka ny transport:)
köpte även ett nytt schabrak blev jätte fint på min sötnos<3

gav bara 420:- för dt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0