blått är ju fint osv

tjo hej;*
-
ja ni idag va dt först att lämna in nyckeln o sen drog elin o jag hem t mig o målade kroppen blå osv fixade vi oss t avatarer:P o sen drog vi o käkade:P o sen blev dt att dra t dacke o sen gick vi igenom hela lilla bynstan i ett fin led. sen blev dt 9.ans avslutningsmidag. maten va helt okej men efterrätten va mer okej:D mitt hjärta är av glass tror ja:) sen blev dt hem o duscha:D  sen skjutsade syrran mig t stallet där jag hälsade på min ponny o gav henne kvällsmat osv sen t affären o köpa grejer t tårtan i morron:) jahopp då va allt roliga slut nee skoja i morron smäller dt av med avslutning o vi slipper skit skolan lagman,, fast har faktisk trivis på skolan:) men om jag ser den jävla anneli i morron flippar jag nog ut på henne o ger henne en jävla örfil FAN sängte ner mitt vg i ig hur i helvete han hon va fan har ju gjort allt man ska va fan har människan för problem!??
-
så om någon sen en anneli säg till mig då för då fan ska hon få!!-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0