haha asso lina

hehe ja fick nyss veta att syrran fick 72% i L:An me molle o hon har ju fan bara tränat två gånger efter vinter vilan ... aja han är så söt:P hon vann ju L:Bn så hoppas dt blir en dubbel vinnst:D hehe aja jag har ridigt min söta bebis en lång sväng i dt fina vädret<3 dt va as mysigt o hon va pigg o glad :P så va as chill sen blev dt att fixa dom tre boxarna i stallet medans syrran va på tävlingen:P
fast jag får ju igentligen nt bära saker men dt skiter jag i:P

jaha dt är ju långt kvar t min tävling men då hinner jag magnetrönka mitt knä o få veta hur dt ser ut o jag hoppas verkligen på att dt bara är korsbandet som är av.. o idag har jag så ont aa dt suger... o när chicco hoppar åt sidorna vikar knät dt är fan äckligt :$ men jag får leva med dt. hon är så busig nu på vårens fina dagar :P aa sen fettade jag o pappa med lite burger king:P  gick ner ;)
oo va sugen jag blev på att tävla xD aja träning nästa måndag ska bli kul:)
(125cm)(105cm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0