skolan kan ta o knulla rektorn i röven!!

är fett trött på skolan nu seriöst vi gör inget på lektionerna va fan gör vi där då??-.- på matten speland vi spel oo va kul not-.- o i morron har vi temadag men jag kan nt va med me knät lixom tennis me ett ostadigt knä ne tror nt dt... så ska va hemma o plugga på svenska provet som vi har på fredag:) Sååå taggad-.- men aa sen ska vi lämna in en läs logg va fan har nt läst ut boken.... den är är fett dålig...-.-  ne ska nt klaga mer...
-
men aa sen drog jag en snabbis till stallet o red min underbar älskade ponny:D<3 o fixade stallet osv:) sen drog jag o oliver på möte i kvarnparken va la nt så jätte kul men gratis mat säger man ju nt nej till:P fast va faktisk ganska kul älskar ju att prata politik så funkade bra för mig dock va vi där i 2 o en halv timme men fett nice ändå:P<3
-
jaha kke blir att grilla på lördag efter tävlingen o på fredag drar jag o papy o hans kompisar o kollar på nya alien såklart!!;D
-
sen på söndag drar man antadligen till norrpan om päronen släpper iväg mig efter grillet på lördag dock så ska jag nt göra något dumt men men vet ju aldrig me dom lixom:'( får ju aldrig ha lite kulxP
-
funderar på att färga håret i morron blondiiin nästa fan!! fjortis aa osv ne skoja ska bli blondiin emo;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0