är dt bara jsg som älskar programmet

igår va hela sverige bakar o dt är ju sjukt mysigt älskar att baka men dock blir dt nt så ofta då min mamma nt vet hur man köper socker o andra onyttiga saker som man måste ha när man bakar men får la säga åt henne^^
 
sitter o kollar http://recept.se och lyssnar på music:D 
 
ja sen blire en snabbis upp t stallet o smörja utrustningen som ska med i morgon när min söta ponnysiar ska små hoppa i åby haha chicco på 90 100 hahaha va säger man lokalt osv men hon har ju nt varit ute på sistone då jag har tränat mkt så vill nt slita ut hennes ben osv. men iaf hon har varit riktigt fin så nu har vi nt hoppat så mkt ^^ doddi har ju varit o tävlat o haft bra resultat och varit modig o duktig. så vi ska se om vi startar l.b nästa tävling som kommer men då ska chicco gå l.b l.a igen tror jag då hon varit riktigt fin hemma nu igen taggad t tusen i morgon ska dt bli roseter dt har jag bestämmt^^ 
 
tycker dt ser riktigt höstigt ut o super gott får fan bli att baka den någon dag
 
I love to bake
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0