o jag gjorde dt igen^^

haha vafan vinnst och en andra plast i l.c idag med mina söta ponnyisar^^ fast dena gång fick doddi vinnaxP o chicco o jag gjorde allt för att va snabbare men dt gick ju fan nt^^ aja glad iaf^^
 
sen i l.c va hon ju sjukt fin har nog aldrig kännt henne så säker på hinder men va fan jag slåg i armen så lyckades dra henne i vänster tygeln så hon svängde o då va ju, hindret vi skulle hoppa där suck hur i helvete vågade häst jäveln hoppa:o aja hon rev o sen va hon sur o rev sista omhoppnings hindret oxå men 0+8 nt så illa ändå om man tänker på hur dt kommer sig hur dt blev så^^ 
 
så anmälde mig idag t morgon dagens tävling i folkingebyggden med Chicco och dt blir en l.b bara:)
ska ju fira min söta fader i morgon oxå:D
 
du är den underbaraste hästen jag har och kommer alltid va!
du är speciell o dt gör dig så unik o du får mig alltid glad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0