rik yeah!

hihi chill dag o en osmart brud^^

jo men dt va ju så här jag vaknade la typ 7 åkte typ 3min i 8 o trodde jag va as sen fast jag började 9.10 asså seriöst va i skolan typ 2min över 8-.- fuck my life^^ ae men sen så gick tiden fort o vi fick ju hantera den där jävla lagboken hate it^^ aja dt va ju chill iaf bara dt att den jävel nästan stängde av datorn för mig han ska bara veta hur lång tid dt dar att starta den^^ aja sen va dt två timmars rast som vanligt sen engelska o vi hade ingen lärare på slutet så vi chillade på toy webcam haha asså nofile totalt^^ o nu blire la stallet osv:p

hoppas fan mina kingsland vita ridbyxor kommer hem i morgon annars dödar jag dom!!

min lilla dorisängel<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0