25-10-2010

Skolan va assa död så jag gick hem för allt var skit och jusst dt jag ramlade på isen med cykel så jävlit ont i benet och så åkte katterna i dag med och snart upp till stallet för tränar för tord i dag film kommer nog om dt går bra eller om dagen blir skit så skiter jag it. Baxton åker nästa helg för dt va något med försäkringen *stavnig) och skit men jag kom på att jag skulle ju inte bara rida Doddi i matorps julhopp för Karpaccio ska med och hoppas på en seger<3

puss<3



24-10-2010

Upp till stallet Kl. 9:30 rida galningen som va jätte fin på galopp täningen och så blev dt vatten träning på samma gång men hon bryr sig ju inte om vatten bara hon får springa i genom dom och plaska så går det bra och baxton ville inte komma in så jag skit i honnom för jag va blöt och mamma och lina var klara så vi åkte hem och typ städare

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0