Baha vem älskar sveriges sommar?! inte jag iaf

Hej<3

vad är deta?! hatar dt är ju fan spöregn hela dagen så dt blev inget rix i dag kanse blir i morgon istället har ingen lust att va i lkp och bli blöt och kall och sjuk:P dt räkte med att va i stallet. baha men ni var ju dårliga på att fråga trode att jag skulle iaf få en fråga om maxen:P men jaja dt är lungt men ni kan ju fråga till kl är 16 i morgon sen kommer alla svar:P Jaja blev inget ridande i dag då min sötnos var kall och sur:( men hon fick ta på sig sitt varama tärmotäcke och då blev hon glad igen. lätt att få henne glad men fy va hon är smudsig:P men jaja dt är ju tävling nästa helg men om dt rengnar så här så gör dt inget för då blir hon ju smusig iaf:( hatar dt vrf måste hon var vit kunde hon innte vara lite mer svart:P jaja dt är ju inte färgen som är dt viktigaste som tur är. ne men jag ligger i sofan och bara tråkar och tycker att dt ska sluta regna dt är ju synd om doddi och maxen som sover ute i natt med då dt är inte ut mockart i maxens box då dom som hade den inan inte har gjort dt sen maj:( inte så mysigt men hoppas dt blir av någon gång så att dom kan flytta in igen!<33 sitter och funderar på vad jag ska ha för schabrak till min scapa mössa (mörkblå) jaja får la kolla i morgon vad som passar tänkte ha den i norrköping:P så fin hon kommer bli!<33 men hoppas att dt inte regnar nästa helg vill inte rida på halt gräs med henne men jaja brodar ja jag har stor hästbrod men tänk om dom inte hjälper när dt blir så halt?? men kan ju inte ha störe hade dom ju på i vimmerby och dt funkade jätte bra men dt var ju sand då. men nu ska jag kolla lite på http://www3.ridsport.se/ och se om man kan hitta någon bra tävling för mig och karpaccio:D vill tävla reg dt är mkt roligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0