Baha:P

tjoo<33

igår blev dt skännigemarken med syrran och sen så träftade vi mormor och morfar:) så vi fick munk:P smakade väldens äkligaste korv där med.....Bläää! haha men sen så åkte vi till stallet och håkan kom och la på en tap sko på doddi:P sen så red lina Wancie och jag fixade i stallet sen blev dt en lång barbacka sväng med Chicco och lina på molle:P vi red till svartån och badade och chicco älskar att plaska och simma:P sötnos och molle ville inte bada:P men han gick ju iaf i:Phaha han va jätte busig i galopena:P och chicco var pigg som varligt:P<33
sen blev dt chilla:P



idag blev dt lkp för pappa skulle köpa en dartor:P och jag fick hans gammla!<33 sen blev dt stallet och rida min söta ponny och mina nya stygbyglar har kommit och jag älskar dom!! så jävla mjuka och inget ont i knäna ända ståg jag upp i galopen men dt gick och jag pallade rida i dag älskar dom!! och min ponny är helt underbar! hon var så pigg och glad i dag! blev gosa med henne och molle sen i stallgången:P och Wacncie och lina va i heda och tävlade och dom kom 5.a grattis!<3

älskar om!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0