Bästa ponnyn!!!

tjoo!!<33

va i stallet oss min bästa Karpaccio!! Hon mår både bra och dårligt:( hon har så mkt vatten i kroppen så hon kissar oftare än varligt och så har hon ju kliat sönder svansen och trampat sig men hon är glad och lugn:P men bara hon är glad så mår hon bra!<33 älskar min ponny jag har tvättat och plåstrat om henne sen har vi skrittat ut en sväng i skogen men våran nya scapa mössa som kom idag:) hon blev så fin!<33 hon fick galopera två kortisar och hon var pigg och lungn och jätte gald över att va i skogen:) och så har jag fixat upp en kombinakon men 7meter i mellan:P får bli att träna nästa vecka:P och så har jag jobbad lolly lite med och hon skuttade över en planka och sen blev hon busig:P men sen blev hon lite trött så jag provade mössan på henne med:P va ju oss henne först:P älskar min söta prinsessa<33

Älskar min snygga ponny och mina fina byxor<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0