en bra och dålig dag:S

tjoo<33

först va dt ju skolan och sen så åkte pappa och jag till lkp och jag fick mekup och dt var skoj:P sen så åkte vi till hööks och där köpter jag min älskade borstar:Psen blev dt glass:P och sen hem och bara chilla. sen blev dt stallet och där blev dt först att borsta i 1tmme fasst hon var inte så smydsig men hon var så gosig och tyckte dom nya borstarna var så sköna:P söt ponny blev inget bad för henne i dag dt är ju bara lokalt i morgon:P ne men hon var så ren så dt var bara onördig och så åker vi ju inte så tidigt i morgon. blir L:C L:B dt ska bli kul hoppas på två placeringar:P älskar ju deras stora gräsbanna. ne sen så red jag henne en sväg i skogen och hon var ju helt galen hehehe rädd för allt och dt känndes som om vi var i ina diket efter dt andra men jaja hon vilade ju igår då blir hon ju lite galen:P ne men sen fixade jag allt tills i morgon och sen så fixade jag stallet och sen hem och skulle ta fram alla tävlings kläder tror ni inte att kl tröjan är helt borta? jo och jag har fan letat igenom hela huset:@ så jävla sur men jaja dt ska inte förstöra min tävlig:P jag har ju bästa ponnyn:P haha ne men nu ska jag äta upp och sen blire att sova är så jävla trött:D<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0