Hej:P

tjo fan har oont i huvudet! inte okeej! ne men dagen var helt ok först gick vi 1,2 mil och dt var jobbigt som fan men jag lever sen så skulle vi ju steka korv och dt gick assa bra ju:P sen så fick några vara snälla och padla mig och jenni till en anan kanot som några hade ramlat med hehehe:P men allt gick jätte bra fasst vi var 4 i en kanot sen blev jag fan blöt!! hahaha jenni och jag hade typ vatten krig! hehe kan säga att jag va omogen och började:P men när vi iaf kom hem i gen så kom jag på att jag var så jävla blöt med blev hem och ta på sig mysbyxor och va med jenni hahaha fy fan va vi är knäppa hahaha kan inte säga mer än att du gjorde dagen bäst sötis<33 sen så skulle jag ju åka till stallet bara dt att jag trode att mamma skulle åka med mig men mamma trode att pappa skulle så dt blev så här lite fel men jaja jag kan rida henne i morgon och se om jag kan få henne fin tills övermorgon:P älskar dig Karpaccio!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0