Hejsen<3

Hejsan svägsan:P

i dag blev dt först 2 timmar plugg på körskolan vilket gick jätte bra<33 sen blev dt chill på stn med elin alltid lika kul:P haha ungen blir rädd... hahaha!!! ne fy va sjag skrattade:D så jävla kul!! jaja sen blev dt en sväng upp till stallet och fixa och rida en enormt underbar ponny i dag kan man inte kalla henne något anat:D så lung fasst fia var helt galen:P och utan graman och hon hade så rund fin galop ändå gud vilken kännsla dt var! och så kom vi till stocken och hon var som en kattabult iväg och så högt över haha galen ponny men dt ska ju var lite bus i dom!! vet vrf men jag älskar att kolla på häst anomser tycker dt är kul vad folk skriver om sina hästar hehehe... och då tänkte jag på hur mkt är chicco värd:* kom fram till att hon är nog värd 100 000 men skulle nod kuna få 130 000 då hon är så snäll ute i skogen och är en riktig barn ponny som man kan lära sig saker med och hon är ju alltid lung och stabil och så hoppar hon ju allt + mkt mer:P ne men jag älskar att kolla på hästanomser gör dt nästan varje dag:P men mamma säger att när jag inte för tävla chicco mer kommer hon vara värd 200 000 haha som hon hoppar på tränigar:P ne men förut kollade jag på tränigns filmerna som finns på youtube:P och gud va hon hoppar har aldrig tänkt på dt men vilken ponny jag har i stallet:P ne men ni får inte glömma frågestunden tycker att alla som läser detta ska släga in en fråga!! fråga allt från mitt Privatliv till hästarna som står i vårat stalls privatliv:P  



Kommentarer
Postat av: Vikki

Jag har två frågor. Tävlar du inte dressyr som din syster och varför använder du aldrig punkt?

2011-08-18 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0