morgon på er:P

tjoo<33

snart drar jag till stallet för att borsta Chicco och sen åker vi till norrköping och löser ut min nya väst som jag vann i rrk:P och sen vidare till nfk där blire L:C - L:B ska bli kul att hoppa lite lägre med henne för jag har inte hoppat så seriöst på sistonde så hon kan nog bli lite stark och framåt så dt var ju därför jag red henne i går. Jag startar som nr 2 och dt känns sådär för jag hatar att starta bland dom första men jag ska gå in och göra mitt bästa och så får vi hoppas på dt bästa med:P jaja är hon för pigg kan hon ju slarva men jag får la hålla i henne s¨å hon får en bra galop och kanse rida fram lite längre en varligt till L:Bn så är hon nog lika pigg för då har hon ju ätigt betfor:P men ne nu måste jag åka<33 och håll tummarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0