söndag<3

heej<33

idag har dt blivit chill:D Syrran och jag gick en sväng i skogen och hittade svamp:D så stolt hehehe.. ne så åt vi mat sen lite senare så åkte vi till stallet och löshoppade en riktigt fin hopphäst pratar så klart om maxen!! gund va han hoppade första gången i hela hans liv!! han hoppade 115 och han var högt över men han var lite trött så vi släppte honom så hoppade mollis:P men han hoppade inte lika bra hehe dressyr hästen:D sen så fick chicco prova och gud va hon hoppade slutade typ på 130 för jag ville inte att hon skulle hoppa högre såg att hon lungt gunde men hon tyckte dt var lite otäck utan ryttare så första gången jag släppte iväg henne så stanade hon och vände sig om och bara glode på mig:P hehe men sen tyckte hon dt var jätte kul fin ponny<3 och sen så gick vi med maxen och la på westensadel och den var lite läskig i dag med:P sen gick vi till stallet och på vägen fick jag sitta upp på honom gud va stor han är så fin bebis<33 han blir nog en hopphäst tror jag<333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0